Mamalar için 1 saat deniyor genelde ama benim bebegim hazırladığım mamayı 1 saatte içiyor bazen biraz geçiyor. Yarım yarım yapayım desem hevesi kaçıyor hiç içmiyor. Mama bekledikçe içindeki degerler mi ölüyor bazen 1 saate yaklaşınca acaba boşuna mı içiriyorum diyorum☹️