Aselmina1906 Aritmi Osmangazi ve hayat hastanesnde doktora gidenler memnun kaldığınız doktoları ve adnan şahine giden arkdşlar varsa yazabilirmi acaba
Kubrakeskin İşinde gerçekten iyi bir doktor. Bebeğim 36 günlük baştan sona Adnan beyle devam ettim ve çok memnun kaldım
arastirananneeeeeeee Aselmina1906 hayat Hastanesi’nde Nigar güler e kesinlikle gitme derim özlem ballı tavsiyemdir