drmsbsra Merhabalar henüz 27 günlüğüz kullanıp memnun kaldığınız bebek deterjanı ve yumuştıcı var mı uni baby kullanıyorum memnun kaldım ama hem çok pahalı hemde bereketsiz geldi 🌸
Zeyzeyno drmsbsra Duru granül deterjan Dalin düş bahçesi yumuşatıcı kullanıyorum hiç değiştirmedim 10 aylık bebeğim var gayet güzel çok memnunum👍🏻
pogacayanakk drmsbsra bebek deterjanlarının özelliği içeriğinin temiz olmasıdır ondan dolayı da fiyatları yüksek oluyor ben green clean kullanıyorum içeriği temiz benim de içim rahat. Yumuşatıcı kullanmıyorum bebeklerde önerilmez