Elifinannesi33 aç bırakacaksınız kızım 2 yaşında doğduğundan beri beslenme sorunu var ek gıdaya 1 yaşından sonra geçtik doktor aç bırakacaksın insanoğlunda hayvansal güdü vardır açlığa dayanamaz dedi. Artık sinir hastası olmuştum resmen yememesi yüzünden şimdi seçiyor ama hiç olmazsa sevdiği şeyler var öncelikle ara öğünlerini keseceksin sadece ana öğün vereceksin . Bir de benim kızım da farkettim her çocukta olmaz ama benim kızım çok çeşit olduğu zaman ne yiyeceğini şaşıyor hiçbirşey yemiyor o yüzden kahvaltı da önce sadece yumurtasını yediriyorum sonra diğer kahvaltılıkları getiriyorum yemekte de öyle mesela kuru pilav yaptığım zaman sadece pilav yemek istiyor o yüzden önce fasulyeyi biraz yediriyorum sonra pilavı getiriyorum .