Kucukkuba Az önce oğlum icin kışlık birşeyler bakıyım dedim fiyatlara inanamıyorum baktıkca eski fiyatlarla kıyasladığımda inanılır gibi değil gercekten cok üzücü bir durum kendimide geciyorum artık yani bir cocuk takımı 250 300 tl yazık
pazartesisendromu Kucukkuba maalesef öyle , ebebek hepsiburada da kampanyalı satış yapıyor ara ara,kendi sitesinde de dönüp dolaşıp ben de e bebekten aldım bir kaç bir şey
Nltka Evet arkadaşımın bebeği oldu bebek görmesine gidicez . Bugün öyle marka olmayan bebek kıyafetleri satan bir mağazaya yelekli alt üst takım sordum 250 dedi şoka girdim . Uygundur diye oraya girdim birde 80 90 100 der max dedim . Gerçekten Allah yardımcısı olsun herkesin
Mirayfiliz LCW uygulamasından bakabilirsiniz,indirim kodları ile daha uyguna geliyor.ben artık hiçbir şeyi mağazasından almıyorum her şey ateş pahası.kod bulamazsanız instagramda lcw indirim kodları diye sayfa var ondan yakalayabilirsiniz