İyi geceler bebeğim dün 2.ay aşılarını oldu 1 koldan 2 bacaklardan. Biraz ateşimiz oldu dün gece calpolla düşürdük dün ve bugün mamada biraz azalma oldu az içiyordu iştahsızdı. bugün daha iyiydi ama mamadan sonra çok fazla fışkırır gibi kustu biraz zaman verdik bekledik tekrar içerken tekrar kustu
Neden böyle oluyor kusma yan etkisi var mı ne yapmalıyım lütfen yardım 🙏🏻🙏🏻😕