Hellomoto benim kızım doğduğundan beri yedikleri hep boğazına gelir gibi olduğu için cok cok ince bir yastıkla belden yukarısını yatıyorum reflü yatağı gibi düşünün doktor da öyle yaptırabilirsin demişti. Şimdi 7 aylık yavaş yavaş düzeliyor bazen yastıksız yatırıyorum ki böyle bir sorunu olmasa tabiki yastıksız yatırırdım bende