Ay cok uZuldum ben hamıleyken oglumdan bana bulastı yazdan berı bununla ugrastık oglumdan bana gectı hamılelıkte yaptıgımız tedavıyleilesemedım gectı dedım tekrarladı doguma az kalmıstı dogumdan sonra tekrar kasıntılar basladı 1 haftalık bebekle cıldıyeye gıttık ılac verdıler 1 aydır bıseyım yok sadece korkuyorum tekrarlıcak eczane kasıntı ıcın krem hazırladı kortızonluydu ce metrın dıye bı krem kullandım suan rahatım sadece tekrar baslarmı kurtuldummu bılmıyorum