8 haziran da doğum yaptım. İlk reglim 24 ağustosta oldu aşağı yukarı 1 hafta sürdü desek eylülün 6 sında tekrar oldum. Yerleşme kanaması falan değildi baya akıntı vardı lekeleme tarzında değildi. Bu ay ise salı günü olmam gerekiyordu olmadım. Benim gibi olan var mı? 2. Bir gebelik durumu olmasından endişeliyim