Merhaba anneler 💕
Yiğenime mastoid kemiğinde enfeksiyon teşhisi kondu. Yatış verildi öncelikle damardan antibiyotik tedavisine başlanacak tedaviye yanıt vermezse ameliyat dediler. Teşhis konulan hastanede ameliyat yapılamayacağı söylendi o yüzden tedaviye ameliyat yapılacak hastanede başlansa daha iyi olur demişler. Bu ameliyatı olan bu süreci geçiren anneler var mı acaba. Bize ameliyatı yapabilecek iyi bir doktor ve sonrası içinde güzel ilgilenecek hastane önerisi olan varsa çok sevinirim