Mehmetihsan tabii ki var. Arkadaşımın bebeği de şu an bu sendroma nail oldu. Onun da uyku düzeni bozuldu. Yanı sıra yeme düzeninde değişiklik, yeme reddi, agresiflik, ben merkezcilik gözlemlenebiliyor. Kızımda 14. Ayın sonunda şükür ki bitmişti. Beni en çok yoran yemek reddetmesi olmuştu. Sağlıkla büyütün. :)