Gizm YYeniiannee ben kızıma yaptırdım 2 dozuda çok şükür bi terslik yaşamadık bence sizde yaptırın bebeğinizi sağlığı için🌸
Hkshkshsk YYeniiannee bende bu hafta yaptircam 755 TL sağlık ocağındaki hemşire 2 doz yeter dedi ilk doz 3 aylıkken 2 ci dozda 5 aylık yapılacak dedi menenjit aşısı da 8 veya 10 aylıkken yaparsın dedi
Merve_poyraz1 YYeniiannee bu ay sonu 2.dozunu yaptircaz. Valla ne kadar pahalı olursa olsun bebeğimin sağlığı için gerekli olduğu için yaptırdım.
Deletedmom_68 Hkshkshsk menenjitler için çocuk doktorundan takvim isteyin isterseniz. bebeklerde menenjitler 1 yaş altında daha çok görülüyormuş ve doktorumuzun söylediğine göre sığınmacılardan sonra ülkemizde 6ay altı bebeklerde de sık rastlanmaya başlanmış. o yüzden son konferanslarda 6aydan küçük olacak şekilde başlatmaları yönünde tavsiye alıyorlarmış. biz 3. ayda başladık menenjitlere
Naime-grbz bizimde diğer ay yapılcak yaptırmayan varmı aceba yaptırsammı yaptırmasammı bilemedim eczacı bi tanıdığım var bence yaptırma hemşiremizde size kalmış ister yaptırın ister yaptırmayın dedi kararsız kaldım
elifugba 3 aylıkken 1.dozu yaptırdım ekimin 29undqn 2. Doz var. Bi arkadaşım ilk çocuğuna yaptırmamıs ikinciye yaptırmış ilk de hiç bisey olmadi dedi 8kinci de tedbir amaçlı dedi. Valla bi iki kuruş için oğlumun canını tehljkeye atamam