Elizzzzzz3858 2 aylık bebeğim var hanımla r gece kaç saate bye besleme yapıyorsunuz sızler. Ben iki saat’te bir uyandırıp mama veriyorum sütü m olmadığı için sizler kaç saate bır besliyorsunuz merak ediyorum ☺
[silindi] Elizzzzzz3858 gece kendisi uyanınca besleyebilirsiniz bence zaten acıkınca kendileri uyanıyor artık
bebekece Elizzzzzz3858 ilk zamanlar bende uyandırıyordum ama 1 aylıktan sonra kendi acıkınca uyanıyor suan 2 ay 10 günlük. 3 kez besleme yapıyorum gece ama memede uyumayı seviyo oyuzden baslayınca 1bucuk saat eme eme uyuyo sonra bırakıyo
menek16 Elizzzzzz3858 1 ay 28 günlüğüz kendi acıkmasıyla uyanıyor meme mama şeklinde gidiyoruz gün de 1 kez uzun uyku yapıyor gece 5 saat kadar sonra 3 saatte 1 uyanıyor normal gündüz beslenme şekli de 3 saatte 1 memeyi ne zaman isterse dayıyorum meme reddinden döndük ama henüz tam memeye dönemedik malesef
Kaderr_r Bebeğim 1 aylık kontrolünde doktor artık gece uyandırma acıkınca kendi uyanır demişti. 2 gün sonra 2 aylık olacak gece kendi uyanınca emziriyorum. 2 saatte bir gece beslemenize gerek yok uyusun biraz
Elizzzzzz3858 Kaderr_r bende öyle yapayım artık çünkü 2 aydır çok yoruldum uyku ne demek bilmiyorum artık 😌
Aslihn0707 [silindi] kocaman olmuş annesi artık acıkınca kendi kalkar :) doktorumuz sarılık tehlikesi bitince artık kaldırma demişti 2 haftalikti bence de artık bırakın acıkınca kendisi kalkar sizde biraz dinlenin sizin içinde bu şekilde iyi olmaz bence
Elizzzzzz3858 Aslihn0707 Ewt benım ıcınde çok zor oluyor saat kurup uyanıyorum uyırken mama veriyorum sonra 20 dk beklıyorum basında kusar felan dıye o zaman uyandırmayım ben hıc teşekkür ederim😍