DilekLiyaSeyrek Kizlar nolur birsey soyleyin kizim 10 gun once hasta oldu. Ust solunum yolu enfeksiyonu dediler klamoks verdiler antibiyotik. Kullandik sonrasinda oksuruk cigere inmis olabilir dendi sadece hava verildi uc gun once. Ama balgamini atamadi bu sure zarfinda. Bugunde burnu hep dolmuş hiriltilar artti ve sabah kulak agrisiyla uyandi Sonra gecti sandik yarina randevu aldik. Aksam oldu kulaklarini tutarak uyudu ve suan kulaklari biraz kizarik yatmadan once anne bogazim agriyo kulagim agriyo dedi ne yapmaliyim . Bu oglen 1 de randevumuz var. Acaba gece mi gotursem suan uyuyor.
06Glz44 DilekLiyaSeyrek ateşine dikkat et canım uyumazsa götür..yıne randevundada gidersin. Burun açıcı vermedimi..cok fecmil olsun ö
Kahvegerek DilekLiyaSeyrek geçmiş olsun bizde bu akşam gittik acile antibiyotik ve iburamin zero yazıp hava verdiler. Burun akıntısı için okyanus suyu sıkıyorum öksürük için prospan kullanıyorum bize en iyi gelen öksürük şurubu. Doktor da sordu bugün ısrarla boğaz ve kulak ağrısı var mı diye yoktu bizde ama sol kulakta akıntı da var dedi antibiyotik o yüzden verdi. Yarın randevunuz varmış uyuyor da çocuk bence bekleyin aciller çocuk dolu hava verip gönderiyorlar
MinnakvLiva DilekLiyaSeyrek enfeksiyon kulaklara yürümüştür geçmiş olsun kızımda da oldu evde hava verdik antibiyotik kullandık
DilekLiyaSeyrek 06Glz44 atesi yok cnm o evreleri hep atlattik biz balgami atamadik oda cigerlere indi ve hava verilmeye başlandi ama bu sabahtan beri kulagi agriyo tahminim ya kulak enfeksiyonu oldu yada burnu genzi tikali olduugundan kulagi agri yapiyor bende bilmiyorum 😔
DilekLiyaSeyrek Kahvegerek oncelikle yazdiginiz icin cok tskler. Bende hava oncesi prospan kullaniyordum ama havayi veren doktorum daha prospan kullanmayin sadece hava verin dedi. Uc gun sadece hava kullandik bu sefferde kulagi boyle oldu. Bizimkisinin suan kulaklari kizarik uyuyor sizde de oylemi acaba. Bu arada size de gecmis olsun 😔😔
Kahvegerek DilekLiyaSeyrek yani hastalıkları farklı seyirde olabilir biz kreşe başladık orda çocuklar hep hasta ordan bulaşmış olabilir ya da şuan havalar çok soğudu ondan da olabilir. Ama bizde kulak ve ya boğazda bişey yok boğazına da baktı doktor sadece sol kulağında akıntı var biraz dedi o kadar. Keyfi yerinde hasta gibi değil ama çok öksürünce uykusunda ciğerlerine baktırmak için gittik.
Kahvegerek DilekLiyaSeyrek şikayetimiz olarak öksürük ve burun akıntısı dedim ben kulak ve boğazı ağrıyor mu dedi hayır dedim çocuğa sordu ağrıyor mu diye. Onu da sormadım yani neden sordunuz diye
Efus Yaklasık 20 gundur aynı sıkıntıları yaşıyoruz bı gece anıden atesı cıktı acıle gıttık kulak enfeksıyonu dedi doktor antıbıyotik verdi sonra bogazlarda enfeksıyon oldu 7 gun boyunca antıbıyotık kullandık sonra oksuruk basladı cıgere ındı hava kullandı gectı dedık suan krup oldu bı turlu toparlayamadık kendımızı soguk buhar kullanıyoruz krup ıcın ve cok asırı salgın var krup salgını cok gecmıs olsun sızede
Nhrnhr Efus benim de kizim Krup olmus uyuyamiuor surekli uyanyor tikaniyor gibi , ne verdi doktorunuz ne kullaniyorsunz
Efus Nhrnhr bize doktor ventolin ve cortair verdı soguk sekılde hava makınasından verıyoruz ama siz danısmadan kullanmayın
DilekLiyaSeyrek MinnakvLiva biz daha yeni klamoksu bitirmistik oksurgmizden dolayi acaba yine antibiyotik verirler mi hava zaten veriyoruz😔😔
Nhrnhr Efus bizim doktorumuzda ventolin verdi ama surup olarak, hava makinasindan kullanimi basil oluyor bilmiyorm, dun acilde hava verdiler adrenalin , ama sifirlanmadi yine eve donunce devam etti oksuruk
Efus Nhrnhr kurup oksurugu bı anda gıtmezkı aynısını bıze de verdıler adrenalın sadece bıraz rahatlattı onu yıne aynı öksürük devam edıyor burun tıkanıklıgıda var bızımkınde sureklı burnunu temızlıyorum