Ali2802 29 aylık oğlum 2 ay öncesi bezi bıraktık 3 gün içinde tamamen alışmıştı havalar soğumadan önce hiç altını islatmadi. Havalar soğuduğunda geceleri kaçırmaya başladı usuttugunden dolayı. Sabah kalkar kalkmaz direk çoraplarını giydiriyorum dikkat etmeye çalışıyorum. Son 1 haftadır henüz rastlamadık. Doktorlar 3 yaşa kadar boyle kazaların olmasını normal görüyor. Kaçırdığı zamanlarda 2-3 saat arayla tuvalete götürdümm. Şimdi çişi gelince uyanıyor. Zaten yatakta dönmeye hareketlenmeye başladığında anlıyorum