Anne_92 İyi geceler sevgili arkadaşlar 1,5 yaşında oğlum var şükür gelişimi iyi ama ufak tefek farklılıklar beni korkutuyor yeni yürüyor ama dengeli değil ve yüz mimiklerinde sırıtıyor gibi yapıyor yüzünü bunu neden yapıyor sizce
Elifbeyzam Anne_92 benim kızım 15 aylıkken yürüdü şuan 21 aylık hala dengesiz çok hızlı hareket edince düşüyor da sola yalpaliyor normaldir bence yüz ifadesini bilemicem şakadan yapıyor olabilir