Seyma_95 Maidanda Emel Atmaca. çok severim kendisini. Anne sütü artırımımız onun sayesinde oldu. Acil bişey sormak istediğinizde mutlaka geri dönüş alıyorsunuz ve işinde gerçekten profesyonel. Hem sizinle hem bebekle çok ilgili. Hatta söyle söyleyim bi ameliyat geçirecektim. Ameliyat günü sırf benim durumumu sormak ve geçmiş olsun demek için aramıştı. Her ay bebekte sadece boy kilo kontrolü yapıp göndermez bebeğin gelişimi onun için faydalı şeyleri mutlaka anlatır öneride bulunur. Yanlış yapsanız bile yermez. Her bebeğin kendine özel olduğunu düşünür kitabi olarak genel değerlendirmez
Üstelik doğum paketi var ve dışarıya göre çok uyguna geliyor