Zeynocemre işte bende pes ediyodum ağlıyprdum onla birlikte ama derin bi nefes al kahve iç ondan sonra kendime gelip yapıcam pes etmicem dedim ve inşAllah biraz düzeldi bigün bi avm de kadın gördğm emzirme önliğünü takmış ve sakince bebeğini emziriyordu o gün çok üzüldüm ve imrendim dedim ki ben hiç bu rahatlığı yaşayamayackmıyım diye içim burkulmuştı inan sütüm olduğu halde dışarı çıkarken mama alıyordum ağlayacak kıyameti koparcak diye ama pes etmedim ne yaptım ettim alıştırdım inşAllah pes etme