happy_anne 4 aylık olduk fakat bir uyku düzenimiz oluşmadı hala bu şu son zamanlarda uykuya çok zor geçiyor 4. Ayda uyku geriliği oluyormuş onu tam anlamıyla yaşıyoruzw 12 1 buluyor uyuması sizler neler yapıyorsunuz