entazeanne emmek konusunda bişi diyemiyorum ilk oğlum doğduğundan beri benimle yatıyordu 23 aylık çok pişmanım erkenden ayırmadığıma şuan odasına geçtik çok uyanıp ağlıyor 2. Oğlumda 4 aylık en son 12 1 gibi mamayı veriyorum sonra saat 5 6 gibi uyanıyor. Onun odasını da abisiyle birlikte ayırdım ve en iyisini yaptım. Keşke ilk oğlumu da öyle yapsaydım çok pişmanım şuanda