Kizlar bu damlayı kullananlar kaçıncı ayda kullnadiniz biz 5.5 ayligiz ek gıda tadimlari yapıyoruz doktorumuz bu damlayı yazdı alsammi almasammi bilemedim genelde yenidoğan yada 2 3 aylık dönemde kullanılan bir damla kullananlar yazabirmi neden ve kaçıncı ayda kullandiniz memnun kaldınız mı