Kızlarrrr,
2 ay 22 günlük bebeğim var siz gece uykusuna nasıl yatırıyorsunuz uzun uykuya nasıl dalıyor saat kaçta yatıyor benim oğlum 11 den önce derin uykuya asla yatmıyor ve kundak istiyor bir gece kundaksız yatırım dedim üzülüyorum onu böyle sarınca neyse kundaksız yatırdım 1 saate kalmadan sıçradı ağlaya ağlaya uyandı asla kundaksız yatmıyor, nasıl bırakıcaz bu kundağı bilmiyorum, kundaklıyım yatırıyorumya 4-5 saat kesintisiz uyuyor uyanıyor emiyor sonra bi 3 saat falan daha uyuyor sonra uyanıyor emiyor bi 2 saat daha uyuyor sonra zaten güne başlıyoruz. Son iki saatlik uykusunda kundaktan çıkartıp yanıma alıyorum sabah 10 da falan güne başlıyoruz. Gündüz uykularımız canımız isteyince yarım saat 40 dk falan sürüyor gündüz uykularımız kundaksız yatırıyorum ana kucağı var onda uyuyor yere yatırım diyorum asla uyumuyor düz yerde. Gecede bu arada beşiğinde yatıyor. Derim gece uykularını kundaktan vazgeçirmek ama dediğim gibi çok sıçrıyor ağlıyor ne zaman biticek bu sıçramaları. Biraz uzun oldu kusura bakmayın