Kizlar,
Ben 4 Aylik bir anneyim ..
Bebegim olmasi gerektiginden 2 hafta önce dünyaya geldi. Dogum esnasinda doktorlar kalbinde bir ses duydu. dogumdan sonra bu ses kayboldu. Yine doktorlar hergün bebegimin kalbini dinledi ve ultrason haric her şeyi yaptilar.
Ve ben bugün arkadasimla konusurken bana 1 yasindaki kizinin kalbinin delik oldugunu ögrendigini söyledi. O kadar etkilediki beni, dogum yaptigim günü düsünüp duruyorum.
Sürekli kafami bebegimin gögsüne hafifce koyup kalbinin atisini dinliyorum. Kalbinin atislarini cok net duyuyorum. Ve sonra bu kadar net duymam normalmi diye düsünüyorum. Normalmi?
Bide bebeklerin burnu tikali iken düdük gibi ses cikmasi yada horlar gibi ses cikarmasi normalmi