Kızlar benimde bebeğim 6 haftalık 2 saatte bir 90 cc içiyor rahat, gercekten cok kolay sindiriliyor sanırım. Nasıl açacağım iki öğün arasını bilemiyorum. Mama miktarını arttirip, beslenme sayisini dusurmek istiyorum. Gercekten doyuruculugu az sanirim..