Merhaba kizlar oğlum 1 yaşında sadece sağ göğüste süt var t-shirtmü açmayı öğrendi heves ediyor sürekli emmek istiyor bi anda emerken ağrı hissettim sonra kolumu kaldırınca damarlarda ağrı hissettim sertleşti üşüme titreme geliyor ama ateşim yok 36 çıkıyor mastit olabilirmiyim emzirdim tekrar daha çok ağrı hissetmeye başladım çok emdiğinden de olabilir mi