Zeynp003 benim kızım da 4 aylıkken 60 cm, 6800 kg, bas çevresi de 40 cm idi. Sağlık ocağı da doktorum da gayet iyi dedi.
Bir de benim kızım 47 cm doğdu, benim boyum 1.70, eşim ise 1.90 😂 elbet bir yerlerde uzayacak bu bebek 😂
Ayrıca doktorum her zaman der ki şu anda boyun bizim için hiçbir önemi yok. 1 yasa kadar kilodan takip edeceğiz, 1 yastan sonra boydan takip etmeye başlayacağız çünkü boy 1 yastan sonra anlamlı hale gelir der. Şimdiki ölçümlerle boyu hakkında bir fikir sahibi olamayız der.