sahra1 kızım da geçirmişti bu hastalığı. Sevgili @NaimeYilmaz hanım’ın önerisiyle buzluğun önünde tutuyordum ve çok rahatlıyordu kızım. Şu an -İstanbul’da hava soğuk, bulunduğunuz il neresi/hava nasıl bilemiyorum tabii- cama da çıkarabilirsiniz. Soğuk hava iyi geliyor. Nebülizatör ile hava veriyordum birde, verilecek ilaçları doktorunuz önermeli tabii. Bu şekilde atlattık. Geçmiş olsun size de.🙏