Benherseydenoncebiranneyim 4,5 ay sonra oldum. Olduktan sonra ilk iki ay düzenliydi. Sonra beklenilen tarihten 10 gün sonra regl oldum, bu sürede kısa çaplı kalp krizleri geçirdim hamile miyim acaba diye ama şükür değilmiş. Düzensizlik emzirenler için çok normalmiş. Ben stres yaptım siz yapmayın bunu yaşarsanız 🤭