Merhabalar hanımlar. Kızım 15 aylık 3 aydır makat çatlağıyla uğraşıyoruz. Doktorun verdiği kremler oturma banyoları her şeyi yaptım ama kabızlık düzelmediği için geçmiyor. İştahsız bir bebek kabızlığa iyi gelecek şeyler yapıyorum ama yemiyor. Var mı başına gelen tavsiye verebilecek olan? Böyle olup iyileşen ya da?