Benherseydenoncebiranneyim benimde oğlum 1 aylık, silikon ucu 3 gün önce bıraktık. İlk emmelerinde oğlumda ucu emmeye calısıyordu emzik kaynaklı oldugunu farkettim, cünkü emzik emerken agız sekliyle emmeye calısıyordu, 2 gün emziği vermedim ve göğsüm cok gergin degilken kahverengi kısımdan göğsümü sıkarak ağzına almasını sağladım ve 2 gündür rahatım, bugün emzigede geri döndüm meme emmeye alıştığı için, bir sıkıntı kalmadı. Emzik veriyorsanız ondan agzını cok açmıyor olabilir, ya da silikon uçtan kaynakli bir alıskanlık olabilir. emzik vermiyorsanızda göğüs ucunuz kuruyken kahverengi kısımın alt ve üstünden bastırıp vermeyi deneyin sürekli. Ben her istediginde, cok sık emzirmeme rağmen acı yaşamıyorum. Birde tavsiyem bol kıyafetler giyip sütyen takmayın evdeyken, göğüs uclarınız hava alsın sürekli.