Benherseydenoncebiranneyim yok çok şükür bir şikayetim olmadı 😀🙈 iyi ki de normal doğum dedim her zaman da. Zaten doğumdan sonra 40 gün boyunca emzirme ile rahim yavaş yavaş toparlıyor diye biliyordum. Kanamam da 40 gün sürdü, içim temizlendi diye düşünüyorum. Dikişler için gitmeye korktum, normal doğum ilk günlerde bir travma olarak kalıyor çünkü 🙈 sonra geçiyor ama. Birde malesef beni doğumdan daha çok zorlayan makat çatlağı yaşadım onda da kremle geçti bir süre sonra şükür. Yine de dediğiniz gibi kontrol her zaman gerekli. Gitmek lazım. Teşekkür ederim 🤗