Elif25- Kızlar 9buçuk aylık oğlum. Doğduğundan beri aynı biberon u kullanıyorum. Yatarken de içiriyorum boğazına kaçmasın diye değişmiyorum ağzını. Siz kaç numara kullanıyorsınız biberon
Lavantakokusuuu Elif25- nuk un biberonunu kullanıyorum doğduğundan beri. Önce s kullanıyordum 6 aydan sonra m olan uca geçtik, içerken zorlanıyordu s biberon başıyla. Bende boğazına kaçar diye başta tereddüt ettim ama o gayet iyi içti.