Sahrabalam yani şöyle söyliyim annemlerin dış cephesi yok dogalgaz açtıklarında ısınamadıkları gibi havaya para gitmiş oluyor. Ama konvektörde salon sıcacık oluyor. Eminim kombiyi açsalar ısınamadıkları gibi 1500 TL yi geçeceğine de eminim. Soba da var ama odun ve.kömür de çok pahalı maalesef. Bunlara bakınca hepsinden uyguna geliyor bizim için. Başka evleri bilemem tabiki