Kızıma arada veriyorum. Bir kaç gündür ishali ve pişiği geçmedi. İlk defa mama kullanıyoruz ve öyle hergun vermiyorum. Birde biberon kullanmadığı için muhallebi tarzı yapıp veriyorum mecbur öyle de yiyor. Bu mamadan kaynakli böyle sorunlar yaşayan var mı aceba.