kızlar 3 gün sonra 2. ayımıza giriyoruz bugüne kadar çok hareketli olan bebegim dün akşam halsiz gibiydi sürekli uykuya direndi sadece kucakta uyuyodu bıraktıgımız an aglıyodu ki hiç böyle huyları yoktu bu sabah halsizliği daha da arttı gibi aglaması bile değişti hep güldüğü şeylere gülmek istiyor ama uzun sürmüyor ve sürekli uyku hali var tedirgin olmaya başladım ateşi yok kesik kesik nadir öksürüğü var hırıltı için daha önce götürdüğümde fitospan vermişti doktorumuz bi tık azaldı tükürüğümüz var şu sıralar çıkarmaya calısıyor var mıdır yaşayanlar deniyimli anneler