Kızlar bebeğim 2 yaşına girecek bu ay sonunda, fakat yeme problemlerimiz var. Asla doğru düzgün birsey yediremiyorum bununla birlikte meyve tarzı hiçbir şey yemiyor yani sıra meyve sularını da içmiyor. Bu yüzden kabizlik problemi çekiyoruz. Birde asil sorum 2 yaş anneleri gün içinde bebeğinizi nasıl besliyorsunuz, kaç öğün yediriyorsunuz? Ben gün içinde yedirdiklerimin haricin de gece karnı tok olsun diye cicibebe yapıp yediriyorum. Yanlış mı yapıyorum doğru mu yapıyorum emin değilim ilk anneliğim biraz acemiyim bir de doğru düzgün birsey yemediği için karnı onunla doysun bari diyerekten yediriyorum. Sizler nasıl besliyorsunuz bebeğinizi?