Bebeğim 15 günlük sıksık emzirmeme rağmen kakasını yapmadı gün boyu. Çok ıkındı hatta morardı ama kakasını yapamadı. Çok gaz çıkardı oysaki. Mama içirdim ama içtiğini kustu. Emzirdiklerimle duruyor iki saate bir sütüm yeterince geliyor ama doymadığı için mi kakasını yapamıyor ıkınması normal mi yoksa zorlamayıp mamaya devam mı edeyim. Hem süt hem mamayla devam ediyordum aslında ama bugün süt ağırlıklı gittim çünkü yeterince sütüm var ve sırf doymadığını düşündüğüm için mama veriyordum. Kakasını yapmaması bu düşüncemi doğruluyor mu