barbarosunannesi Haftaya cuma oğlum sistoskopi olacak anesteziye kan verdik ast alt yüksek çıkmış .geçen hafta bağırsak enfeksiyonu olmuştu ilaç kullandık .acaba anestezi onaylarmi .sağlıkçı varmı aranizda ,