Kızlar bebeğim 4 buçuk ay önce doğum yaptım, ilişki sırasında kaza oldu ertesi gün hapını kullandım hemen fakat bu ay adet görmedim bugün test yaptım çift çizgi çıktı yarın doktor kontrolüne gidecem çok korkuyorum arası kısa olup tekrar hamile kalanlar oldu mu aranızda? Doktor ne öneriyor internette sağlıklı gebelik olmayacağı yazıyor, ben de çok zorlanacağımı düşünüyorum önlem de aldım ama rabbimin hikmeti vardır bir hayır diyorum