Yagmuryavuzefe merhaba ürün emzirirken kullanılıyor mu bilmiyorum ama pek çok bitki çayı bile emzirme döneminde sınırlı kullanılıyoken bu ürünler için ne kadar uygun denilirse denilsin kullanmamanızı tavsiye ederim. Bebeğinizi öncelikle allah bağışlasın 💗 sonrasında daha çok küçük. Olası bi besin alerjisi varsa 3. ay itibariyle baş gösteriyorlar, şu an bir alerjisinin olup olmadığı bile bilinmiyor. O yüzden mümkün mertebe mesafeli durmakta yarar var. Emziren anneler için en önemli şey zaten su içmek. Hem sütünüz için birebir hem de vücut dolaşımınızı çok hızlandırarak kilo vermenizi hızlandırıp kolaylaştırır 🙏🏻 En az 3 litre su 💙