Miroli
Benim kızımda 35 günlük, ilk hafta hafif sarılık riski vardı sık emzir geçer dedi doktorumuz. İlk günlerde uyandırmak çok zordu saat başı emzirdim hemen geçti. Uyandıramadığınızda ayak tabanını çimdikleyin demişti doktorum ve mutlaka saat başı emzir öyle kolay atlatırsın senin için ilk günler biraz yorucu olabilir ama dayanman lazım şimdiden geçmiş olsun sağlıkla büyüsün 🌸