Kizlar lütfen linçlemeyin😞 inanın öyle doluyum ki nerden tutsam elimde kaliyor oğlum rahatsız bugün kontrolune doktora götürdük tomografi sonucunu öğrenmek için sonuç kötü onu anladım oğlumun cihaz yerinden sıvı almislar yoğun bakimdayken apse yapmıştı doktor rif verdi patlar dedi bir ay oldu iltihap bitmiyor bugün doktor enfeksiyon olabilir beyin sıvısında dedi kafayı yicem artık sağlıklı düşünemiyorum sürekli dua ediyorum ya bu asistan doktorların hatası yuzunden sürekli ne oluyorsa çocuğa oluyor cihazi etkileyeceğini bile bile oradan sıvı almak nedir ya😡🤬 sabahtan beri sinirim bozuk stresten başımın agrisindan kafamı kaldiramiyorum iyi olamıyorum tükendim,yikildim resmen 😢