Mlkkrm Kızlar selam 👋🏻 Bugun 1. Ay aşısı olduk ama oldugundan berıdır uyuyor sadece acıkınca kalkıyor yada ben 2 saate bir zorla emziriyorum tekrar uyuyor normalmifdir ? Sizde oldumu
basaksahinx Mlkkrm 2. Ay yapıypr genel de ama 1 i hiç duymadım. Keyfi yerindedir belki gece uyumayacaktır 😂
Merveeemeeliss Mlkkrm kırkma normal 1 aylık bebe hep uyur zaten vücudu ne ki onun aşı agırlık vermltr korkma sen emzir