BMA Oglunasikbiranne08 aynen canim kapali daha güzel uyuyolar oglum gunduz uyumuyor oyuzden karanlıkta uyuyo
Mom107 Oglunasikbiranne08 Hiç bir zaman açmadım ışığı uyurken koridoru vs yaktım yada çok az ışıklı gece lambası ama bulunduğu odada değil uyurken tamamen karanlık odada uyumak gerekiyormuş o yüzden odasında değil ama koridorda açtım gece lambasını
Oglunasikbiranne08 Seydameva [silindi] Mom107 cevaplar için teşekkür ederim kızlar. Dün akşam başladık kapalı uyumaya 😊
[silindi] Oglunasikbiranne08 ışık açık uyumamalısınız bebeğiniz gece gündüz ayrımını yapamaz yoksa. Biz hep ışık kapalı uyuduk sadece ilk 2-3 hafta çok minik bi gece lambası açıktı oda oğlumun altını falan alırken görebileyim diye