dilaradh her cocugun gelisimi farkli, bence illa mama sandalyesi diye düsünmeyin. Ben ilk zamanlar yastik kullaniyordum bebegime ek gida verirken, yani ne yatar pozisyon ne oturur haldeydi. Aslinda tam ortasi. Zamanla gittikce yastigi diklestirdim ve o sekil doyurdum. Tamamen desteksiz ve dik oturmayi ögrendikden sonra mama sandalyesine gecis yaptik