iyi aksamlar herkese..
Aramizda kuafor arkadaslar var mi acaba? bir seyi cok merak ettim insallah beni de bu konuda yonlendirirler :)
gecen hafta sacimi boyattim.. cilalanirken ve ustune boya gecerken sac yikama yerindeydim. sana keratin bakimi da yapacagim dedi. kafam geriye dogru yatik duruyor tabi ama ici su dolu bir vaziyette keratini surdu ve bir sure bekledim.
neyse islemler bitince fon cekti birde ustune briyantin surdu sanirim. saclarim resmen ipek olmustu :)
ama aslinda daha once instagram da gordugum kadariyla da keratin bakimi cok tefaruatli ve pahali. youtubeda farkli yapiyorlardi. .
simdi sorum su; o sacimi yumusacik yapan sey neydi? o urunu bende alsam suyun icinde evde nasil bekleticem 😄 yada nasil yapilir? ama ilk once o urunu merak ettim..cunku evde kendimde duzlestirip bakim yagi suruyorum..hem kabarik oluyor hemde ipek gibi olmuyor..