Ben bebegim 2 aylik iken yolculuk yaptım. Bebek arabanızı ucak kapisina kadar getirebiliyorsunuz. Check in yaparken arabaniz olduğunu bildirin, ona göre arabanıza etiket yapıştırılıyor. Ucak kapisinda bırakıyorsunuz, geri ucak kapisinda teslim alıyorsunuz. Bebeginizi özellikle iniş ve kalkışlarda eger emziriyorsaniz emzirin, emzik kullanıyorsanız emzik kullanın. Basıncı minimum düzeye indiriyor, bebeginiz daha az rahatsiz oluyor. Ucak içinde alt degisim yapabilirsiniz wc’de. Eger bebeginiz ağlar ise hic stres yapmayın. Siz sakin olun, bebeginizi yavaşça sakinleştirmeye çalışın. Aman insanlar rahatsız olur, dert oldu diye düşünmeyin. Siz ne kadar sters yaparsanız bebeginiz de o kadar stresli olur. Tavsiyem yanınıza ince minik bir bebek yastığı ve mevsimine göre battaniye alin. Ben bebegimi dizimin üstünde yastığa yatırdım, cok da rahat etti. Size iyi uçuşlar.