Neva11 benim kızım var aynı dediğiniz gibi çok erken emekledi 7. Aysa sıralıyordu 11. Aydan beride yürüyor. Hiç bir zaman düştüğünde tepki vermedik ilk yürüyüp desteksiz adımlar atmaya da 10. Ayda başlamıştı o zaman da tepki vermedik 😀 insan seviniyor tabi anlıyorum ama muhtemelen sizin yazdığınız gibi korkmuş olabilir arkadaşımın oğlu var 17 aylık şu anda onlarda ilk yürüdüğü zaman sevinmişler sonra düşmüş düşünce de ay falan deyip tepki verince bir daha baya yürümedi. Arkadaşım da hep takıyordu kafasına aralarında 3 ay var çünkü, iyice umudunu kesmişti ki bir hafta önce birden yürümeye başladı ☺️ Sizinde öyle olur bence kendini güvende hissettiği ilk anda yürür 😊