Palestinianbride Emine2108 40ınız çıkana kadar oluşabilecek birçok durum normaldir muhtemelen doğumda kaybettiğiniz kan yüzünden üşüyorsunuz
Seymagirgin Emine2108 doğumdaki kan kaybı nedenıyle vucut halsız kalıyor gayet normal ilk zamanlar boyle olması