Kızlar merhaba, 4 aylık kızım gündüzleri uykusu fena değil ama gece uykusuna çok zor dalıyor. 7.30 8 den başlayarak 10.30 11 e kadar aralıklarla uyanıyor gözü kapalı ağlıyor vs atak haftası biliyorum ama ondan önce de böyleydi. Ufak ipuçlarınız var mı nasıl derin ve kolay uyutabilirim bebeğimi.